• GYAKORI KÉRDÉSEK

     

    Hogyan kérhetem a meglévő mobil hívószámom titkosítását és a titkosítás feloldását?

     

    A hívószám titkosítását díjmentesen kérheted, az alábbiak szerint:

     

    Havi díjas előfizetés esetén:

     

    • Telekom alkalmazásban (érintsd meg az érintett előfizetést, majd a jobb oldalon a "+ Kiegészítő szolgáltatás" csempét, utána a "Egyéb szolgáltatások" alatt az "Egyszeri" felirat megérintését követően aktiváld a "Titkos szám" szolgáltatást),
    • online ügyfélszolgálatunkon: jelszavas bejelentkezés után a "Áttekintés" menüpontban válaszd ki az érintett előfizetést, majd kattints a "Szolgáltatás részletei" linkre. A következő oldalon válaszd a "További beállítások"-at, majd a "Biztonság" részben kapcsold be a "Titkos szám"-ot.
    • SMS-ben: +TITKOSSZÁM(szóköz)12345 kód elküldésével a 1414-es számra, ahol az 12345 számok helyére az 5 jegyű numerikus jelszavad kell beírnod,
    • USSD önkiszolgáló ügyfélszolgálati felületen: *111# hívásindítás / Szolgáltatások és biztonság / Tiltás és biztonság / Biztonság / Titkos szám,
    • e-mailben, az előfizető aláírását tartalmazó szkennelt igény csatolásával, valamint
    • további elérhetőségeinken.

     

    Domino előfizetés esetén:

     

     

    A titkosítás a Belföldi tudakozóban körülbelül 1,5 - 2 óra múlva lép életbe.

     

    Új szerződéskötés esetén a titkosítást rögtön a vásárlás alkalmával online ügyfélszolgálatunkon állíthatod be, vagy személyesen, üzleteinkben kérheted.

     

    A titkosítás feloldását, hogy telefonszámod megjelenjen a Tudakozóban - az alábbi módon kezdeményezheted:

     

    Havi díjas előfizetés esetén:

     

    • Telekom alkalmazásban - válaszd ki az érintett előfizetést, utána érintsd meg a "+" ikont, majd az Aktív szolgáltatások menüpontokban kapcsolhatod ki a titkosítást.
    • az online ügyfélszolgálatunkon:  jelszavas bejelentkezés után a "Áttekintés" menüpontban válaszd ki az érintett előfizetést, majd kattints a "Szolgáltatás részletei" linkre. A következő oldalon válaszd a "További beállítások"-at, majd a "Biztonság" részben kapcsold ki a "Titkos szám"-ot.
    • SMS-ben, a -TITKOSSZAM(szóköz)12345 kód elküldésével a 1414-es számra, ahol az 12345számok helyére az 5 jegyű numerikus jelszavadat szükséges megadnod;
    • USSD önkiszolgáló ügyfélszolgálati felületen: *111#/ Szolgáltatások és biztonság/Tiltás és biztonság/Biztonság/Titkos szám menüben.

     

    Domino előfizetésnél:

    • Jelszó ellenében a 1414-es telefonszámunkon vagy személyesen üzleteinkben.
    • Felhívjuk figyelmedet, hogy amennyiben az adataid Tudakozóban történő megjelenését választod,az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. 146. §-a alapján a MagyarTelekom Nyrt. köteles az adataid a velünk szerződött, tudakozó szolgáltatástnyújtó partnereknek átadni.
    • A Tudakozóban - melyet honlapunkon könnyen megtalálsz - a Blue mobile számok a Domino számoknak megfelelően jelennek meg.

     

     

    Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézdügyeidet bárhol, bármikor:

     

    - az AppStore-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

     

    - a GooglePlay-ből (androidos telefonra és tabletre).

     

     

     

    « »


egérkövető – pici csillagok
Másolást tiltó kódok !! Ez van fent az Eklablog Nickyheart oldalon! 1./ 2./ 3./ 4./ 5./ 6./